Ode aan de dood

Ode aan de dood

donderdag 29 juli 2010

De dag erna

Het is bewolkt in Pont-à-Mousson en terwijl ik dit schrijf kom ik tot de conclusie dat ik nog wel wat intypwerk heb. Ondertussen staart de bestelbevestiging van de Saturn mij aan. Het wordt wel eens tijd dat die DVD aankomt. Vandaag ging bijzonder goed. Wandelen was geen al te zwaar probleem ondanks de tent. De dorpjes hier in de buurt zijn nogal dood. Meeste auto's die je ziet rijden erdoor en staan nooit ergens in een garage. Her en der zie je muurschilderingen van vervlogen tijden. Ze zijn mooi en stemmen tot nostalgie. Jammer en leuk genoeg was ik er niet in die tijden en kan ik ze dus enkel fantaseren. Morgen gaat het regenen en vrijdag misschien ook. Voor de 22ste is er niet echt een probleem. P.A.M. kan ons nog wel een dagje aan. Maar vendredi kan voor problemen zorgen. Hoe dan ook mag de aarde nog wel eens drinken. Ze staat al lang genoeg droog. Vandaag nog eens iets leuks gezien.

Smoking cigarettes in the back alley
of a cheap but decent hotel
somewhere in France

I'm starting to get used to the sting
Although it still clouds my head
I guess it's a skill I have yet to master

Take it easy and do it slow
And don't take it all at once
Bad things always have to be taken in bits

Alcohol, tobacco and love
each have their own rhytme
and going too fast will just make them worse

why I put love in there
you either already know
or will find out soon enough

it takes courage and strength
just to beat a heart ache
and after that the longing will return

your body needs to detoxify
before you can start again
and when that's done, there will be nothing like the next rush

Geen opmerkingen:

Een reactie posten