Ode aan de dood

Ode aan de dood

zondag 23 januari 2011

Bericht aan Ann Van de Velde (Sanguine)

Hey, (weet niet meteen welke aanspreking te gebruiken dus...)Ann

Sorry dat ik zo laat antwoord op je reacties, maar ik had blijkbaar geen notificaties ingesteld.
Ik wil je hartelijk bedanken voor je lovende woorden.
Doordat ik middenin de examens zit kan ik niet echt uitvoerig reageren op je opmerkingen op de pseudo-persoonlijkheidstheorie (nog eens bedankt om daar op te reageren, altijd leuk om een andere visie tegen te komen). Ik ben ook volger geworden van jou blog en zal er zo vaak als ik kan hem doornemen.
Nog eens bedankt voor de reacties.

Groetjes, Willem

1 opmerking:

  1. Hé da's een beetje raar Willem. 23 januari. Ik was een paar minuten geleden in mijn pc-geschiedenislijst de link naar amazon.co.uk aan het zoeken ivm boeken over zeilen in Egypte en de bedouinen in de woestijn; door er doorheen te scrollen kwam ik zo dus opnieuw op je bloglink en ik dacht om na enige afwezigheid nog eens te gaan kijken. Ik trof dus een nieuwe witte layout aan en deze post. Bedankt voor je antwoord, vandaag dus, 23 januari! Succes met al je examens (zal wel lukken!) Wat mijn (pseudo)persoonlijke blog betreft, werk er niet zo veel mee, wel met biomedicalart.blogspot.com. Ann

    BeantwoordenVerwijderen